ضربه گیر هیدروکن

مسلماً وقتی قطعات سختی همانند سنگ و کانی وارد دستگاه‌های سنگ شکن می‌شوند در حین خردایش لرزش بسیار شدیدی در دستگاه ایجاد خواهد شد. اما وقتی شما عملکرد دستگاهی همانند سنگ شکن هیدروکن را مشاهده کنید تنها لرزش‌های بسیار جزئی در آن مشاهده می‌شود. به نظر شما چه عاملی باعث کاهش ارتعاشات در این دستگاه خواهد شد؟ برای پاسخ به این سؤال باید نقش ضربه‌ گیر هیدروکن را بررسی کنیم که در ادامه این مطلب مشخصات و عملکرد دسته موتور هیدروکن یا همان ضربه‌ گیر هیدروکن را شرح خواهیم داد.

193 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

تماس بگیرید

09304969195

تماس با کارشناسان جهت مشاوره قبل از خرید

پشتیبانی طولانی

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع

ارسال سریع سفارشات

بررسی مشخصات و عملکرد ضربه‌ گیر هیدروکن

همانگونه که در ابتدای مطلب گفتیم خرد کردن قطعات سختی همانند سنگ‌ها قطعاً با ارتعاشات بسیار زیادی همراه خواهد بود که اگر این ارتعاشات مهار نشود حرکت در دستگاه شدید شده و به شدت به قطعات داخلی آسیب وارد خواهد شد.به همین دلیل از  ضربه‌ گیر هیدروکن یا دست موتور هیدروکن در داخل این دستگاه سنگ شکن استفاده می‌شود.

همانگونه که از نام این قطعه مشخص است وظیفه ضربه گیر هیدروکن جلوگیری از انتقال لرزش‌های ناشی از خردایش سنگ‌ها از قسمت متحرک به سمت شاسی دستگاه است. بنابراین از جابجایی و حرکت دستگاه در حین فرآیند خرد کردن سنگ جلوگیری می‌کند.

ضربه گیر هیدروکن دقیقاً در چهار گوشه دستگاه سنگ شکن نصب می‌شود. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دسته موتور هیدروکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضربه‌ گیر هیدروکن می‌تواند لرزش‌های ناخواسته در دستگاه را جذب کرده و از انتقال آن به شاسی جلوگیری کند.
  • با توجه به اینکه این قطعه قدرت مهار ارتعاشات دستگاه را دارد بنابراین باعث کاهش آلودگی صوتی در حین خردایش سنگ شده و از این نظر به حفظ سلامت کارگران در حین خرد کردن سنگ کمک می‌کند.
  • خطر در رفتگی برای دسته موتور هیدروکن وجود ندارد. بنابراین در عین کاهش لرزش دستگاه، ایمنی آن را نیز حفظ می‌کند.

ضربه‌ گیر هیدروکن از آلیاژ‌هایی ساخته شده که خطر زنگ زدگی در اثر رطوبت هوا برای آن وجود ندارد. بنابراین طول عمر مفید بسیار بالایی دارد.

سخن پایانی

به جرات می‌توان گفت که ضربه گیر هیدروکن یک نقش محافظتی را در دستگاه سنگ شکن هیدروکن ایفا می‌کند چون این لرزش واقعاً باعث آسیب به شاسی دستگاه و قطعات دیگر می‌گردد. برای خرید دسته موتور هیدروکن می‌توانید بدون نیاز به اینکه به صورت حضوری به فروشگاه‌ها مراجعه کنید به سایت بی‌کران صنعت رفته، با کارشناسان ما صحبت کنید و یک خرید اینترنتی با قیمت مناسب و از برند‌های اصل داشته باشید. در اسرع وقت این قطعه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ضربه گیر هیدروکن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی